Եթե մարդկանց գլուխն ուտեմ, ո՞վ է պատասխան տալու. ինչու է տրոլեյբուսի վարորդը հեռացել աշխատանքից
Հասարակությունnews.am-ը գրում է.
Երևանի թիվ 9 տրոլեյբուսային երթուղին սպասարկող վարորդ Մարատ Հակոբյանը, որը նախօրեին իր դիմումի համաձայն ազատվել է աշխատանքից, պնդում է, որ Երևանի «Էլեկտրատրանսպորտ» ՓԲԸ տնօրենը ստում է՝ ասելով, որ աշխատակիցներին չի ստիպում 14 ժամ աշխատել: NEWS.am-ի հետ զրույցում նա նշեց, որ տնօրեն Հարություն Երեմյանը նոր աշխատանքային պայմաններ է սահմանել, որոնց համաձայն վարորդները պարտավոր են աշխատել 14 ժամ:
«Պարզ է, որ մեր տնօրենը պետք է հերքեր 14 ժամ աշխատելու իր պահանջը, նորմալ է, այդպես էլ պիտի լիներ: Օրենքը հանողը կոնկրետ ինքն ա, ոնց կարա ասի` հա, ճիշտ է: Օրենքով վարորդները 8 ժամից շատ աշխատելու իրավունք չունեն, բավական չէ, որ 12 ժամ էինք աշխատում, հիմա էլ ստիպում են՝ անպայման կատարենք 5-րդ կրուգը՝ այսինքն, աշխատենք 14-15 ժամ: Կոնկրետ այդ պայմաններով ես ի վիճակի չեմ աշխատելու, այդ պատճառով էլ իմ դիմումի համաձայն դուրս եմ եկել: Եթե 20-50 մարդու գլուխ ուտեմ, ո՞վ է պատասխանը տալու, իհարկե, ես, ոչ թե տնօրենը»,-ասաց նա:
Մարատ Հակոբյանը նշեց, որ Երևանի «Էլեկտրատրանսպորտ» ՓԲԸ–ում որպես տրոլեյբուսի վարորդ աշխատել է 6 տարի. «Մեր աշխատավարձը տոկոսով է եղել, մոտավորապես ամսական ստացել ենք 100-120.000, մաքուր աշխատավարձս լավագույն դեպքում կազմել է 60.000 դրամ»:
Մարատ Հակոբյանը դեռ չի որոշել, թե աշխատանքից ազատվելուց հետո կոնկրետ ինչով է զբաղվելու, նա նշեց, որ մասնագիտությամբ վարորդ է և հնարավոր է, որ սկսի տաքսու վարորդ աշխատել. «Դեռ կոնկրետ չգիտեմ, թե ինչով եմ զբաղվելու, հնարավոր է, որ տաքսի քշեմ, կամ էլ բանվոր աշխատեմ: Տեսնենք` թե ոնց կլինի»:
Հիշեցնենք, որ 2 օր առաջ թիվ 9 տրոլեյբուսային երթուղու վարորդների մի մասը գործադուլ էր արել: Նրանք դժգոհում են աշխատանքային օրվա երկարությունից եւ ցածր վարձատրությունից։