Միջազգային եւ տեղական մամուլում շրջանառվող լուրերի համաձայն` թուրք-ամերիկյան միությունների ասամբլեան Հայոց ցեղասպանության 100-ամյակին ընդառաջ ծրագրում է ԱՄՆ-ում ցեղասպանության ճանաչման դեմ միջոցառումների շարք անցկացնել։ Հակահայկական միջոցառումներից բացի, ասամբլեան նախատեսում է նաև սոցիալական ցանցերում ժխտողական բովանդակությամբ նյութեր տարածել, ինչպես նաև հրապարակել 1915 թվականի վերաբերյալ թուրք գիտնականների կարծիքները, որոնք տեղ են գտել տարբեր հոդվածներում և գրքերում:
Նկատենք, որ միջոցառումներին հրավիրվել են մի շարք հայտնի թուրքեր, որոնց ցանկում է նաև «Կոկա-Կոլա» ընկերության գործադիր տնօրեն Մուհթար Քենթը:
Տեղեկատվությունը ճշտելու եւ Մուհթար Քենթիի հնարավոր գործողությունների վերաբերյալ Հայաստանում գործող «Կոկա-Կոլա» ընկերության տնօրենի գնահատականն իմանալու համար, Orer.am-ը փորձեց կապ հաստատել տվյալ ընկերության լրատվության եւ հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետի հետ:
Նշենք, որOrer.am-ի հետ զրույցում ընկերության ներկայացուցիչները նախ ցանկացան տեղեկանալ հարցի բովանդակությանը, որպեսզի այն փոխանցեն տվյալ պահին գործուղման մեջ գտնվող Արտաքին կապերի բաժնի պետին, ով լիազորված է պատասխանել լրատվամիջոցների հարցերին: Ընկերության ներկայացուցիչ Կարինե Սարգսյանը` ծանոթանալով հարցին, խնդրեց սպասել, մինչ վերը նշված բաժնի պետը կապ կհաստատի մեզ հետ, քանզի թեման բավական լուրջ է եւ կարեւոր:
Նկատենք, որ հարցերի պատասխանները երկար սպասել չտվեցին, մեզ հետ զրույցի ժամանակ Արտաքին կապերի պետ Օլեգ Տելեցկին նշեց. «Ամենակարեւորն այն է, որ հասարակությունը տեղեկանա, որ նման հարցերի հետ կապված մեր ընկերությունը բավական բաց ու թափանցիկ է աշխատում: Ո՛չ Մուհթար Քենթին, ո՛չ «Կոկա-Կոլա» ընկերության որեւէ ներկայացուցիչ չի մասնակցելու հակահայկական լոբինգներին եւ գործընթացներին: Նման նպատակներ եւ ծրագրեր մենք չունենք: Պաշտոնապես հայտարարում եմ, որ ընկերության գործադիր տնօրեն Մուհթար Քենթը չի մասնակցելու հակահայկական միջոցառումներին, դա պարզապես սպեկուլյացիա է»:
Մեր այն հարցադրմանը, թե Մուհթար Քենթը ստացե՞լ է ապրիլի 24-ին Թուրքիա մեկնելու եւ միջոցառումներին մասնակցելու հրավեր, Օ. Տելեցկին պատասխանեց. «Ես կարող եմ ասել միայն այն, որ մենք չենք մասնակցել ու չենք մասնակցելու նման միջոցառումներին, բայց ես չեմ կարող ասել` ստացել է հրավեր, թե չի ստացել»:
Արտաքին կապերի բաժնի պետը նաեւ հավելեց. «Մենք` որպես աշխարհահռչակ ընկերություն, ոչ մի պետության կամ կրոնի եւ ազգության առավելություն չենք տալիս: Մենք պարզապես ցանկանում ենք, որպեսզի մեր արտադրությունը հասանելի լինի որքան հնարավոր է մեծ թվով մարդկանց»:
Սոսե Չանդոյան