Կարեն Քոչարյանը իր ֆեյսբուքյան էջում գրում է.
«SAS-ի Արտակը թող առաջին հերթին ինքն իրեն դատի տա, որ իր բոլոր խանութներում դարակներին դրված ապրանքների վրա մի գին է գրված, իսկ դրամարկղում մեկ այլ գին են հաշվում: Հետո հրեշտակի աչքերով ասում. «Վայ, կներեք, սխալվել ենք»: Իհարկե, դա միայն այն դեպքում, երբ հաճախորդը նկատում է այդ «քցոցին»: Համոզված եմ, որ դա իրենց աշխատաոճն է, այսպես կոչված «գեղցի մարկետինգը», և շատերն են նկատել, որովհետև այդ մոտեցումը շատ վաղուց է և բոլոր SAS-երում»: