Երևան, 29.Մարտ.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Ղրղզստանի մայրաքաղաքում ավազամրրիկից շենքեր և ավտոմեքենաներ են վնասվել Պարզվել է 20-ամյա հղի կնոջ մահվան պատճառը. մեղադրանք է ներկայացվել բժշկական կենտրոնի երեք բժշկի Հայկ Մարությանն առաջիկայում կուսակցություն կհիմնի Գործող իշխանությունները գիտակցաբար ստանձնում են զիջողի, հանձնողի կերպարը. Մենուա Սողոմոնյան «Գագիկ Ծառուկյան» բարեգործական հիմնադրամի հովանու ներքո իրականացվել է 23-րդ «Արտավազդ» ամենամյա մրցանակաբաշխությունը . Տոնոյան Չտրվե´լ թշնամական հերթական սադրանքին. «Հայաքվե» Իտալիան կառուցում է լողացող հիբրիդային էլեկտրակայան Գրիգոր Դանիելյանի որդուն հիվանդանոց են տեղափոխել Հետքա՞յլ՝ ԵՄ անդամության դիմումի հարցում Կրոկուսի վրա հարձակում գործած ահաբեկիչները գտնվել են թմրանյութի ազդեցության տակ


Փողոցները ռեզին չեն, որ ձգվեն ու վարորդների պահանջներին հարմարվեն

Վերլուծական

Զարգացած և նույնիսկ միջին մակարդակ ունեցող ցանկացած երկրում սովորաբար, մոտ 10 մետր լայնություն ունեցող երկկողմանի երթևեկությամբ ճանապարհները չեն ունենում մեքենա կայանելու, այսինքն՝ նեղ ճանապարհի մի մասը զավթելու հնարավորություն:

Աշխարհում վաղուց հասկացել են, որ դա դժվարացնում է անվտանգ երթևեկությունը: Շատ երկրներում, հատկապես պիկ ժամերին որոշակի շառավղով դեպի քաղաքի կենտրոն սեփական մեքենաների մուտքն արգելված է: Մեզ մոտ, սակայն, այդպես չէ: Մեզ մոտ ամեն ինչ թույլատրվում է: Նույնիսկ փողոցի բանուկ մասում հանդիպակաց երթևեկող մեքենաները հանգիստ կարող են կանգնել փողոցի մեջտեղում ու միմյանց հետ երկար զրուցել՝ անտեսելով մյուսների իրավունքներն ու արդարացի վրդովմունքը: Կարող են նաև մեքենան կայանել ինչպես ուզում են, անկախ նրանից, թե դրա պատճառով վթարային իրավիճակ կառաջանա՞, թե՞ ոչ:

Նման դեպքերը շատ-շատ են, և դրա համար կարող են ընդամենը մի քանի հազար դրամով տուգանվել, ու՝ վերջ: Այն էլ, եթե ճանապարհային ոստիկանները նկատեն: Բայց մեծ հաշվով մայրաքաղաքի երթևեկությունն իսկապես գտնվում է կատաստրոֆիկ վիճակում: Եվ ինչպես քաղաքապետ Հ. Մարությանն է ասում՝ մայրաքաղաքով երթևեկելը վտանգավոր է դարձել ոչ միայն հետիոտնի, այլև՝ վարորդների համար: Կարճ ասած՝ դաշտը կանոնակարգման խիստ կարիք ունի և այն անտեսել պարզապես չի կարելի:

Ինչ վերաբերում է երթևեկության արագությունը սահմանափակելուն, ապա մայրաքաղաքի կենտրոնի նեղ փողոցներն իրականում նախատեսված չեն նման խելահեղ հոսքի համար: ֆեյսբուքյան օգտատերերից մեկը նույնիսկ առաջարկում է երթևեկության թույլատրելի արագությունը հասցնել զրոյի: Այսինքն՝ պետք է որոշ փողոցներում ընդհանրապես մեքենաների մուտքը արգելվի, և հնարավորություն տրվի, որ այդ հատվածներում ոչ միայն հետիոտնը, այլև հեծանվով երթևեկողը անվտանգ լինեն:

Երթևեկության թույլատրելի 60 կմ/ժ արագությունը նվազեցնելու պարագայում, բնական է, առավել անվտանգ կդառնա երթևեկությունը: Եվ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների հետևանքով զոհերի ու վիրավորների թիվը ոչ թե գնալով կաճի, այլ՝ կնվազի:

Այնպես որ, վաղուց հասունացել է մայրաքաղաքի երթևեկության կանոնները վերանայելու ժամանակը, որը ոչ միայն անվտանգ կդարձնի բոլորիս, այլև մայրաքաղաքը կփրկի հավերժական խնդիր դարձած խցանումներից: Ի դեպ, ինչպես քաղաքապետի մամուլի խոսնակ Հակոբ Կարապետյանն է ասում՝ խոսքը, փաստացի, մարդկանց կյանքեր փրկելու մասին է, քանի որ ըստ վիճակագրական տվյալների միայն 2019 թվականի հունվար-ապրիլ ամիսներին Հայաստանում ՃՏՊ-ների զոհ է դարձել 67 մարդ:

«Ոլորտի միջազգային մասնագետներն ու կառույցները հստակ վիճակագրություն ունեն՝ 60 կմ/ժ-ի համեմատ 50կմ/ժ-ի դեպքում, առավելևս՝ 40 կամ 30-կմ/ժ-ի դեպքում, մահացու ելքով ավտովթարների թիվը խիստ և նկատելիորեն նվազում է: Այս վիճակագրությունը փորձով ու հաշվարկներով հիմնավորված է, և ինչպես ասում են, թվերը նույնիսկ պատ են ծակում: Ու թվում է, թե, միայն մեկ՝ մարդկանց կյանքերը փրկելու փաստարկը պետք է հերիք լիներ, որ առաջարկը գոնե հանգիստ տոների մեջ քննարկելու դաշտ բացեր: Բայց չէ...»,- սոցիալական ցանցի իր էջում նշել է Հ. Կարապետյանը:

Հարցի հանդեպ այսքան բուռն ընդվզումը, սակայն, խոսում է այն մասին, որ վարորդները թեև դժգոհ են մայրաքաղաքի երթևեկության ներկա վիճակից, սակայն իրականությանը շարունակում են նայել սեփական մեքենայի պատուհանից: Մինչդեռ հարկավոր է ավելի լայնախոհ լինել ու նման դեպքերում մտածել ոչ թե հին ավանդույթների կամ սեփական ցանկությունների, այլ հանրության փրկության և առողջության մասին, քանի որ այն ոչ միայն վարորդների, այլև բոլորի շահերից է բխում:

 

Արմինե Գրիգորյան

«Պետք է մեկտեղել ջանքերը Հայաստան-Սփյուռք միասնական օրակարգ ձևավորելու հարցում». կայացավ Արման Վարդանյանի և Ամրամ Պետրոսյանի հանդիպումը Ինձ մոտ ձևավորված կարծիք կա, որ վերջնակետն Ալեքսանդրապոլի պայմանագիրն է. Նաիրի ՍարգսյանՓաշինյանը խմբեր է գործուղում Տավուշի մարզ Ղրղզստանի մայրաքաղաքում ավազամրրիկից շենքեր և ավտոմեքենաներ են վնասվել Պարզվել է 20-ամյա հղի կնոջ մահվան պատճառը. մեղադրանք է ներկայացվել բժշկական կենտրոնի երեք բժշկի Մենք իբր հողի վրա ենք, բայց մեռած ենք, թաղած չենք․ Էդուարդ Շարմազանով Հայկ Մարությանն առաջիկայում կուսակցություն կհիմնի Գործող իշխանությունները գիտակցաբար ստանձնում են զիջողի, հանձնողի կերպարը. Մենուա Սողոմոնյան«Գագիկ Ծառուկյան» բարեգործական հիմնադրամի հովանու ներքո իրականացվել է 23-րդ «Արտավազդ» ամենամյա մրցանակաբաշխությունը . ՏոնոյանՉտրվե´լ թշնամական հերթական սադրանքին. «Հայաքվե» Իտալիան կառուցում է լողացող հիբրիդային էլեկտրակայան Գրիգոր Դանիելյանի որդուն հիվանդանոց են տեղափոխել Հետքա՞յլ՝ ԵՄ անդամության դիմումի հարցում Կրոկուսի վրա հարձակում գործած ահաբեկիչները գտնվել են թմրանյութի ազդեցության տակ Հայտնի է՝ ով է ճանաչվել Լա Լիգայի՝ մարտ ամսվա լավագույն մարզիչ Շղթայական ավտոմեքենաների ջարդ Երևանում. 12-ամյա երեխան ու նրա մայրը տեղափոխվել են հիվանդանոց Երբ ռուսական ռազմաբազան դուրս գա, Հայաստանը չի հետաքրքրի ոչ մեկին. Արշակ Կարապետյան Վարչախմբի թիրախում հաջորդը ռուսական ռազմակայանն է Չեմ զարմանա, եթե Փաշինյանը սա կարդա և իր հերթական տիկ-տոկյան լայվի ժամանակ հպարտությամբ պատմի երեխաներին, որպես «խաղաղության» մասին բարի հեքիաթ. ՉալաբյանՈւ՞մ է մեղադրում Անդրանիկ Քոչարյանը Գագիկ Սուրենյանը սպասված նորություն է հայտնել Ազատության, անկախության և բարգավաճման խորհրդանիշ արձանը, ամերիկացիների դժվարին նվիրատվությունն ու Պուլիտցերի զայրույթը. «Փաստ»2 զոհ, 7 վիրավոր. վթար Մարգարա-Վանաձոր-Տաշիր ճանապարհին Փաշինյան-Բլինկեն-Ֆոն դեր Լեյեն հանդիպումը չի կարող հանգեցնել էսկալացիայի. Պետքարտուղարությունը՝ Բաքվին ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (28 ՄԱՐՏԻ)․ Առաջին անգամ հիդրոպլանի փորձարկում, լվացքի մեքենայի արտոնագրում. «Փաստ»Բաց դռների օր` ԶՊՄԿ-ում (տեսանյութ) Ո՞րն է ԵՄ իրական առաքելությունը Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանին. «Փաստ»Գործող իշխանությունների դեմ արդյունավետ պայքար մղելու համար անհրաժեշտ է հանրության լայն շերտերի համախմբում. Արշակ Կարապետյան «Հայաստանը ԱՄՆ-ի ուշադրության կենտրոնում է՝ որպես ամերիկյան նպատակներն առաջ մղելու պոտենցիալ հզոր լծակ». «Փաստ»Նիկոլն ամեն ինչ հասցրել է ձախողման եզրին. Արտակ Զաքարյան «Կենսուրախ էր, խղճով, խելացի ու հայրենասեր». Արեն Մալաքյանն անմահացել է 2022 թ. սեպտեմբերի 13-ին Սոթքի զորամասի պայթյունի ժամանակ. «Փաստ»Պատվավոր հյուպատոսների տրանսպորտային միջոցներին հատկացվելու են «H» տառը պարունակող կարմիր հիմնագույնի համարանիշեր. «Փաստ»Վեցամյա ավերումներն ու «կկվի կանչելու» ժամանակը. «Փաստ»Ինչո՞ւ են հիմնավորում միշտ այն, ինչը վնասում է Հայաստանի անվտանգության շահերին. «Փաստ»«Կոռուպցիան այսօր իր սարդոստայնով տարածված է ամեն տեղ». «Փաստ»Հասարակության վրա փորձում է վախ ծախել. «Փաստ»Ուղարկում է մարդկանց հետ «խոսելու». «Փաստ»Ինչո՞ւ չի կազմակերպվել Վրաստանի վարչապետի հանդիպումը Կաթողիկոսի հետ. «Փաստ»Էլ ճանապարհ սարքելն ո՞ւմ է պետք. «Փաստ»Արդեն կես տարի է՝ Ռուբեն Վարդանյանը ապօրինի բանտարկված է Բաքվի բանտում․ «Ապրելու երկիր»Գնել Սանոսյանը դժվարացավ պատասխանել ԱԺ պատգամավոր Դավիթ Դանիելյանի հարցին, թե երբ կավարտվի Շուռնուխ գյուղի տների շինարարությունըՄալաթիա Սեբաստիայում բացվել է 88 ցանցի հերթական սուպերմարկետը Դուք կանաչ լույս վառեցիք Արցախի հայաթափման համար. ՇարմազանովՔուչակ գյուղի վերջնամասում մեքենաներ են բախվել․ կա զոհ և 6 վիրավոր Ադրբեջանը չի մասնակցի Երևանում սամբոյի աշխարհի գավաթի խաղարկությանը Fastex-ը շարունակում է Web3 տեղեկատվական հանդիպումների շարքը Հայաստանի բլոկչեյն էմբասիում Արդարի դար չէ, ՈՒժեղի դար է Ընկերությունը կարևորում է նման ճանաչողական այցերը՝ ծանոթացնելու հանրությանը երկրի տնտեսության հենասյուն հանդիսացող որոլտին, ներկայացնելու իրական խնդիրներն ու ձեռքբերումներըԱռաջիկա օրերին օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա Տիգրան Ավինյանի շնորհավորանքը՝ Թատրոնի համաշխարհային օրվա առթիվ