Երևան, 28.Մարտ.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Հայկ Մարությանն առաջիկայում կուսակցություն կհիմնի Գործող իշխանությունները գիտակցաբար ստանձնում են զիջողի, հանձնողի կերպարը. Մենուա Սողոմոնյան «Գագիկ Ծառուկյան» բարեգործական հիմնադրամի հովանու ներքո իրականացվել է 23-րդ «Արտավազդ» ամենամյա մրցանակաբաշխությունը . Տոնոյան Չտրվե´լ թշնամական հերթական սադրանքին. «Հայաքվե» Իտալիան կառուցում է լողացող հիբրիդային էլեկտրակայան Գրիգոր Դանիելյանի որդուն հիվանդանոց են տեղափոխել Հետքա՞յլ՝ ԵՄ անդամության դիմումի հարցում Կրոկուսի վրա հարձակում գործած ահաբեկիչները գտնվել են թմրանյութի ազդեցության տակ Հայտնի է՝ ով է ճանաչվել Լա Լիգայի՝ մարտ ամսվա լավագույն մարզիչ Շղթայական ավտոմեքենաների ջարդ Երևանում. 12-ամյա երեխան ու նրա մայրը տեղափոխվել են հիվանդանոց


Մենք աշխարհում տրանսպորտալոգիստիկ ոլորտի արմատական բեկում ենք դիտարկում․ Տիգրան Սարգսյան

Քաղաքական

Մենք աշխարհում տրանսպորտալոգիստիկ ոլորտի արմատական բեկում ենք դիտարկում։ Այս մասին «Եվրասիական մայրցամաքի տրանզիտային պոտենցիալը» համաժողովի եզրափակիչ նիստում հայտարարել է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի նախագահ Տիգրան Սարգսյանը։ Նա, մասնավորպես, նշել է․

«Տրանսպորտի եւ լոգիստիկայի ոլորտը հատուկ նշանակություն ունի ԵՏՄ-ի համար։ Պետությունների ղեկավարների կողմից դրված է մինչեւ 2025թ․ ապրանքների փոխադրման ժամանակ գոյություն ունեցող պատնեշները հանելու համատեղ նախագծերի հավակնոտ խնդիր։

Այս խնդրի լուծման համար 2017թ․ ԵՏՀ-ն ընդունել է երկու «ճանապարհային քարտեզ»։ Փուլ առ փուլ ներդաշնակեցվում են ներքին օրենսդրությունները, խորացվում է վերահսկող մարմինների համագործակցությունը։ 2018թ․ հունվարի 1-ին ուժի մեջ մտած ԵՏՄ նոր Մաքսային օրենսգիրքն ամրապնդել է լոգիստիկ մեխանիզմների զարգացման համար կարեւոր տրանզիտային մեխանիզմը, ինչպիսիք են՝  էլեկտրոնային տրանզիտը, էլեկտրոնային հռչակագրումը, ավտոմատ գրանցումը։ Մեր առջեւ նույնպես կանգնած են բարդ խնդիրներ՝ կապված տրանսպորտային ենթակառուցվածքների կառավարումը ինտելեկտուալ համակարգերով համալրելու հետ, որը լուրջ ներդրումներ է պահանջում։ Արագացումը կարեւոր է, քանի որ լոգիստիկայի եւ տրանսպորտի ոլորտի գլոբալ մակարդակում ոչինչ իր տեղում կանգնած չէ եւ հեղափոխական փոփոխություններ է կրում։ Հիմնական գլոբալ մարտահրավերը, որ կանգնած է մեր առջեւ, այն է, որ ժամանակակից թվային հարթակները եւ էկոհամակարգերը փոխում են աշխատանքի բաժանման, բիզնեսի եւ պետության կառավարման մոդելների միջազգային տրամաբանությունը։ Նրանք հրաժարվում են հին գործառույթներից եւ գործընթացներից, առաջարկում են նոր ծառայություններ, այդ թվում՝ պետական, որոնք արագացնում են գործընթացները՝ կրճատելով ապրանքների փոխադրման ծախսերը։ Մեծ զանգվածային տվյալների կուտակման շնորհիվ արհեստական ինտելեկտի հիման վրա որոշումների ընդունման գործընթացում հարթակների սեփականատերերը ձեւավորում են հսկայական թվով մարդկանց սպառողական պահանջարկը։

Առավել հաջողակ ընկերությունները եւ երկրները անցնում են հարթակային մոդելներին եւ նրանց ծառայությունները իրացվում են որպես թվային սպասարկումներ։ Մյուս կողմից, լոգիստիկայի ոլորտ են մտնում առեւտրային էկոհամակարգերը, որոնք դադարում են տրանսպորտային ընկերությունների հաճախորդ լինել եւ իրենք են դառնում այդպիսին՝ ստեղծելով տրանսպորտալոգիստիկ համակարգ։ Նման հարթակների վառ օրինակ են «Ամազոն»-ը եւ «Ալիբաբա»-ն։ Առաջինը տարվա սկզբին թողարկեց «Ամազոն-լոգիստիկ» նախագիծը, որը կարող է հարված հասցնել ավանդական լոգիստիկ եւ տրանսպորտային ընկերություններին։ «Ալիբաբա»-ն արդեն այսօր կառավարում է Ասիայում տրանսպորտային հոսքերի զգալի մասը եւ ձգտում է գլոբալ ազդեցության։ «Ամազոն»-ի փորձը  եւ արտադրողների հետ նրա դատական քաշքշուկները ցույց են տալիս, որ ընկերությունը հարթակային լուծումների ճանապարհով կարողանում է կառավարել սպառողների նախասիրությունները։ Ֆրանսիայի խոշոր արտադրողներից մեկը կանգնած էր սնանկացման եզրին, քանի որ «Ամազոն»-ը որոշել էր նվազեցնել նրա ապրանքների վաճառքը։ Սա վառ օրինակ է այն բանի, երբ արտադրողի հաջողակ մրցունակությունը որոշվում է ոչ թե իր արտադրանքի որակով, այլ կողմնակի հարթակով։ Սա նոր իրողություն է։ Լոգիստիկ ոլորտում սա հաճախ կդրսեւորվի։ Կողմնակի թվային հարթակը կորոշի՝ կօգտագործվեն թե չեն օգտագործվի կամուրջները, ճանապարհները։ Սպառման համար արդեն կարեւոր չէ, թե ով եւ ինչպես է մատակարարում ապրանքը։ Ընտրության հիմնական չափանիշ են դառնում ժամանակը եւ գինը։ Մի քանի տարուց տրանսպորտային ընկերությունները կմրցակցեն արդեն ոչ թե առաքման օրերով եւ շաբաթներով, այլ՝ ժամերով»։

Հայկ Մարությանն առաջիկայում կուսակցություն կհիմնի Գործող իշխանությունները գիտակցաբար ստանձնում են զիջողի, հանձնողի կերպարը. Մենուա Սողոմոնյան«Գագիկ Ծառուկյան» բարեգործական հիմնադրամի հովանու ներքո իրականացվել է 23-րդ «Արտավազդ» ամենամյա մրցանակաբաշխությունը . ՏոնոյանՉտրվե´լ թշնամական հերթական սադրանքին. «Հայաքվե» Իտալիան կառուցում է լողացող հիբրիդային էլեկտրակայան Գրիգոր Դանիելյանի որդուն հիվանդանոց են տեղափոխել Հետքա՞յլ՝ ԵՄ անդամության դիմումի հարցում Կրոկուսի վրա հարձակում գործած ահաբեկիչները գտնվել են թմրանյութի ազդեցության տակ Հայտնի է՝ ով է ճանաչվել Լա Լիգայի՝ մարտ ամսվա լավագույն մարզիչ Շղթայական ավտոմեքենաների ջարդ Երևանում. 12-ամյա երեխան ու նրա մայրը տեղափոխվել են հիվանդանոց Երբ ռուսական ռազմաբազան դուրս գա, Հայաստանը չի հետաքրքրի ոչ մեկին. Արշակ Կարապետյան Վարչախմբի թիրախում հաջորդը ռուսական ռազմակայանն է Չեմ զարմանա, եթե Փաշինյանը սա կարդա և իր հերթական տիկ-տոկյան լայվի ժամանակ հպարտությամբ պատմի երեխաներին, որպես «խաղաղության» մասին բարի հեքիաթ. ՉալաբյանՈւ՞մ է մեղադրում Անդրանիկ Քոչարյանը Գագիկ Սուրենյանը սպասված նորություն է հայտնել Ազատության, անկախության և բարգավաճման խորհրդանիշ արձանը, ամերիկացիների դժվարին նվիրատվությունն ու Պուլիտցերի զայրույթը. «Փաստ»2 զոհ, 7 վիրավոր. վթար Մարգարա-Վանաձոր-Տաշիր ճանապարհին Փաշինյան-Բլինկեն-Ֆոն դեր Լեյեն հանդիպումը չի կարող հանգեցնել էսկալացիայի. Պետքարտուղարությունը՝ Բաքվին ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (28 ՄԱՐՏԻ)․ Առաջին անգամ հիդրոպլանի փորձարկում, լվացքի մեքենայի արտոնագրում. «Փաստ»Բաց դռների օր` ԶՊՄԿ-ում (տեսանյութ) Ո՞րն է ԵՄ իրական առաքելությունը Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանին. «Փաստ»Գործող իշխանությունների դեմ արդյունավետ պայքար մղելու համար անհրաժեշտ է հանրության լայն շերտերի համախմբում. Արշակ Կարապետյան «Հայաստանը ԱՄՆ-ի ուշադրության կենտրոնում է՝ որպես ամերիկյան նպատակներն առաջ մղելու պոտենցիալ հզոր լծակ». «Փաստ»Նիկոլն ամեն ինչ հասցրել է ձախողման եզրին. Արտակ Զաքարյան «Կենսուրախ էր, խղճով, խելացի ու հայրենասեր». Արեն Մալաքյանն անմահացել է 2022 թ. սեպտեմբերի 13-ին Սոթքի զորամասի պայթյունի ժամանակ. «Փաստ»Պատվավոր հյուպատոսների տրանսպորտային միջոցներին հատկացվելու են «H» տառը պարունակող կարմիր հիմնագույնի համարանիշեր. «Փաստ»Վեցամյա ավերումներն ու «կկվի կանչելու» ժամանակը. «Փաստ»Ինչո՞ւ են հիմնավորում միշտ այն, ինչը վնասում է Հայաստանի անվտանգության շահերին. «Փաստ»«Կոռուպցիան այսօր իր սարդոստայնով տարածված է ամեն տեղ». «Փաստ»Հասարակության վրա փորձում է վախ ծախել. «Փաստ»Ուղարկում է մարդկանց հետ «խոսելու». «Փաստ»Ինչո՞ւ չի կազմակերպվել Վրաստանի վարչապետի հանդիպումը Կաթողիկոսի հետ. «Փաստ»Էլ ճանապարհ սարքելն ո՞ւմ է պետք. «Փաստ»Արդեն կես տարի է՝ Ռուբեն Վարդանյանը ապօրինի բանտարկված է Բաքվի բանտում․ «Ապրելու երկիր»Գնել Սանոսյանը դժվարացավ պատասխանել ԱԺ պատգամավոր Դավիթ Դանիելյանի հարցին, թե երբ կավարտվի Շուռնուխ գյուղի տների շինարարությունըՄալաթիա Սեբաստիայում բացվել է 88 ցանցի հերթական սուպերմարկետը Դուք կանաչ լույս վառեցիք Արցախի հայաթափման համար. ՇարմազանովՔուչակ գյուղի վերջնամասում մեքենաներ են բախվել․ կա զոհ և 6 վիրավոր Ադրբեջանը չի մասնակցի Երևանում սամբոյի աշխարհի գավաթի խաղարկությանը Fastex-ը շարունակում է Web3 տեղեկատվական հանդիպումների շարքը Հայաստանի բլոկչեյն էմբասիում Արդարի դար չէ, ՈՒժեղի դար է Ընկերությունը կարևորում է նման ճանաչողական այցերը՝ ծանոթացնելու հանրությանը երկրի տնտեսության հենասյուն հանդիսացող որոլտին, ներկայացնելու իրական խնդիրներն ու ձեռքբերումներըԱռաջիկա օրերին օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա Տիգրան Ավինյանի շնորհավորանքը՝ Թատրոնի համաշխարհային օրվա առթիվԻշխանությունը միայն պարտվելու ու հանձնվելու սցենար է առաջարկում. Նաիրի Սարգսյան Փաշինյանը դեռ մտմտում է նոր Սահմանադրության մասին Մոսկվայից զգուշացրել են հետևանքների մասին Պորտուգալիայում գործարկվել է Եվրոպայում ամենամեծ արևային էլեկտրակայանը«Crocus City Hall»- ում տեղի ունեցած ահաբեկչության հետևանքով տուժողների թիվը հասել է 360-ի ԱրարատԲանկը 27-րդ անգամ թողարկում է դոլարային պարտատոմսեր