Երևան, 28.Մարտ.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Ղրղզստանի մայրաքաղաքում ավազամրրիկից շենքեր և ավտոմեքենաներ են վնասվել Պարզվել է 20-ամյա հղի կնոջ մահվան պատճառը. մեղադրանք է ներկայացվել բժշկական կենտրոնի երեք բժշկի Հայկ Մարությանն առաջիկայում կուսակցություն կհիմնի Գործող իշխանությունները գիտակցաբար ստանձնում են զիջողի, հանձնողի կերպարը. Մենուա Սողոմոնյան «Գագիկ Ծառուկյան» բարեգործական հիմնադրամի հովանու ներքո իրականացվել է 23-րդ «Արտավազդ» ամենամյա մրցանակաբաշխությունը . Տոնոյան Չտրվե´լ թշնամական հերթական սադրանքին. «Հայաքվե» Իտալիան կառուցում է լողացող հիբրիդային էլեկտրակայան Գրիգոր Դանիելյանի որդուն հիվանդանոց են տեղափոխել Հետքա՞յլ՝ ԵՄ անդամության դիմումի հարցում Կրոկուսի վրա հարձակում գործած ահաբեկիչները գտնվել են թմրանյութի ազդեցության տակ


«Երթևեկությունը փորձադաշտ չէ, շատ հարցեր կապված են մարդկային կյանքերի հետ». «Փաստ»

Հարցազրույց

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

«Այս իշխանություններում վարորդների շահերը պաշտպանող որևէ ներկայացուցիչ՝ պատգամավոր կամ քաղաքական գործիչ չունենք: Կան մարդիկ, որոնք ինչ-որ նախագծերով զբաղվում են, փորձում են ինչ-որ հարցեր լուծել, մի մասը՝ օբյեկտիվ, մյուս մասը՝ սուբյեկտիվ: Բայց խնդիրն այն է, որ իրենք չեն շարժվում հիմնավորված փաստերով: 

Վերցնում են խնդիր, դրան լուծում են տալիս մի քանի կարծիքի, սեփական համոզմունքի, ոչ հիմնավորված փաստերի հիման վրա, այսինքն՝ շատ սուբյեկտիվ են մոտենում հարցերին: Մեզ հետ քննարկումներ երբեմն լինում են, բայց շատ նեղ և անձնական մակարդակի վրա, մինչդեռ հանրային կազմակերպված քննարկումներ կամ էլ հարթակներ չկան: Բայց շատ հաճախ օգտվում են այն քննարկումներից, որոնք մենք ենք ծավալում համացանցում այս կամ այն հարցի շուրջ, ծանոթանում են կարծիքներին, տեսնում են` ինչ ռիսկեր կան, այսպես ասեմ՝ գալիս, «թաքուն աչքով են անում» և գնում: 

Բայց այն, ինչ իրենցից ակնկալում էինք, այն, ինչին համարյա հասել էինք հանրապետականների իշխանության ժամանակ, այդ ամենը չկա, գոյություն չունի: Էլ չեմ ասում այն մասին, որ ճանապարհային ոստիկանությունն ընդհանրապես փակվել է իր կառույցի մեջ: 

Ինձ նաև բարկացնում է այն, որ գոյություն ունեն, գուցե կոպիտ հնչի, «գրպանի» ակտիվիստներ, որոնք ցանկացած հիմարություն կարող են լոբբինգ անել՝ առանց հիմքերի ու քննարկումների»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է «Վարորդի ընկեր» իրավապաշտպան ՀԿ-ի փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը, ում հետ զրուցել ենք նախատեսվող և վարորդների շահերին անմիջականորեն առնչվող փոփոխությունների մասին: 

Հուլիսի 18-ից Երևանի բոլոր փողոցներում ահմանված առավելագույն արագությունը համատարած դառնում է 60 կմ/ժ։

«Այս հարցն իրականում չարժի այն աղմուկը, որը բարձրացել է: Իհարկե, մարդիկ ճշմարիտ են ասում, որ փողոցներ կան, որոնք բնակավայրերի հետ ընդհանրապես առնչություն չունեն: Կարծում եմ՝ օբյեկտիվ քննադատություն այս դեպքում անում են այն մարդիկ, որոնք հարց են բարձրացնում՝ կատարվե՞լ են հաշվարկներ, մոնիտորինգ, այդ փոփոխությունն արվո՞ւմ է ինչ-որ հարց լուծելու համար: 

Եթե այդպես է, ինչու ոչ ոք չի բարձրաձայնում այդ մասին, որտեղ են այդ տվյալները, որտեղ է վիճակագրությունը: Առհասարակ, ճանապարհային ոստիկանության կողմից փորձնական փոփոխություններ կատարելը շատ վատ քաղաքականություն է: Մեր քաղաքի երթևեկությունը փորձադաշտ չէ, որ ինչ-որ բաներ փորձեն, ի վերջո, շատ հարցեր կապված են մարդկանց կյանքի հետ: Պետք է ոչ թե փորձնական ինչ-որ փոփոխություններ կատարել, այլ ճիշտ ու հստակ հաշվարկներ»,-ասում է Դավիթ Պեդանյանը:

Շրջակա միջավայրի նախարարությունն առաջարկել է փոփոխություններ կատարել վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում և տուգանել այն վարորդներին, որոնք առանց կատալիզատոր կամ անսարք չեզոքացման համակարգով մեքենա կվարեն: Քաղաքացիները կտուգանվեն 300000, իսկ պաշտոնատար անձինք՝ 500000 դրամով։

Այս առումով Պեդանյանի կարծիքը հետևյալն է. «Նախագիծը վերաբերելու է 2020 թվականից ներմուծված մեքենաներին, կարծում եմ՝ ժամկետների հետ կապված այլ հստակեցումներ ևս կլինեն, այդ դեպքում խնդիրներ չեն առաջանա: 

Հաշվի առնելով ԵԱՏՄ համաձայնագրի հետ կապված թանկացումները և այլն, մեքենաների ներմուծումների քանակը շատ կտրուկ իջավ, և այդ նախագծի նպատակն արդեն դառնում է ոչ թե բնապահպանական առկա աղետի դեմ պայքարելը, այլ ուղղակի ավելի սրացումները կանխելը: Ընդհանուր առմամբ, վատ բան չեն անում: 

Ուղղակի այստեղ այլ խնդիր կա՝ վարորդները գույքահարկի հետ միասին բնապահպանական հարկ են վճարում, որը ինչ-որ տարօրինակ կերպով է հաշվարկվում՝ կախված մեքենայի ձիաուժերի քանակից և այլն: Ավելի լավ է կարգավորումները սկսել դրանից, որպեսզի ճիշտ հարկում իրականացվի՝ կախված մեքենայի վառելիքի տեսակից, արտանետումների քանակից, այսինքն՝ մեքենայի մաշվածության չափից և այլ գործոններից, այլ ոչ թե ձիաուժից, որն ընդհանրապես կապ չունի արտանետման չափի հետ»: 

Մայթերն ու բակերն ազատել «Վաճառվում է» ցուցանակով մեքենաներից. հնարավո՞ր է սա:

«Այս հարցում լուծում չի լինելու: Եթե հավելյալ ինչ-որ ուժային ռեսուրսներ տրամադրվեն, որոնք կսկսեն վերահսկողություն իրականացնել, միգուցե ինչ-որ բան փոխվի: Այստեղ խնդիրն այլ է: Եթե ՃՈ-ն այդ կայանված մեքենաները տարբերելու է ինչ-որ գրառմամբ՝ վրան գրված գնով կամ հեռախոսահամարով, ապա վարորդներն ուղղակի վաճառքի մասին տեղեկատվությունը կտեղափոխեն առցանց հարթակ և կշարունակեն կայանել իրենց մեքենաները նույն վայրերում: Խնդիրը կլուծվեր, եթե առաջարկվեր կոնսենսուսային տարբերակ:

 Բացի նրանից, որ արգելեին մեքենաների կայանումը բակերում և փողոցների մայթերին, ինչ-որ գրավիչ առաջարկ արվեր վարորդներին, օրինակ՝ կա ինչ-որ ազատ տարածք, որը կոնկրետ ժամկետով տրամադրվելու է նրանց: Այստեղ կա խնդրի երկրորդ կողմը՝ մեքենաներ ներմուծողները, վաճառողները հնարավոր բոլոր լիմիտները գերակատարեցին, եթե պահանջարկ կար այսքան մեքենայի, իրենք դրանից 10, նույնիսկ 100 անգամ ավելի մեքենա բերեցին Հայաստան, իսկ դրանք «մնալու են» երկրում, որովհետև ժամանակի ընթացքում հնանում են, պահանջարկը քչանում է, մյուս կողմից, եթե պարզ ասենք, ղազախները այլևս չեն գալիս և գնում այդ մեքենաները, արտահանումը Հայաստանից վերացավ: 

Մեքենաների քանակն էլ այժմյան պահանջարկից մի քանի անգամ ավելի է: Թե այդ մեքենաները որտեղ կայանված կլինեն, դա էլ այսօրվա քաղաքային իշխանությունների որոշելու հարցն է: Եթե գտնվի կոնսենսուսային տարբերակ, ապա հարցի լուծումն ավելի իրատեսական կլինի»,-նշում է Դավիթ Պեդանյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

«Պետք է մեկտեղել ջանքերը Հայաստան-Սփյուռք միասնական օրակարգ ձևավորելու հարցում». կայացավ Արման Վարդանյանի և Ամրամ Պետրոսյանի հանդիպումը Ինձ մոտ ձևավորված կարծիք կա, որ վերջնակետն Ալեքսանդրապոլի պայմանագիրն է. Նաիրի ՍարգսյանՓաշինյանը խմբեր է գործուղում Տավուշի մարզ Ղրղզստանի մայրաքաղաքում ավազամրրիկից շենքեր և ավտոմեքենաներ են վնասվել Պարզվել է 20-ամյա հղի կնոջ մահվան պատճառը. մեղադրանք է ներկայացվել բժշկական կենտրոնի երեք բժշկի Մենք իբր հողի վրա ենք, բայց մեռած ենք, թաղած չենք․ Էդուարդ Շարմազանով Հայկ Մարությանն առաջիկայում կուսակցություն կհիմնի Գործող իշխանությունները գիտակցաբար ստանձնում են զիջողի, հանձնողի կերպարը. Մենուա Սողոմոնյան«Գագիկ Ծառուկյան» բարեգործական հիմնադրամի հովանու ներքո իրականացվել է 23-րդ «Արտավազդ» ամենամյա մրցանակաբաշխությունը . ՏոնոյանՉտրվե´լ թշնամական հերթական սադրանքին. «Հայաքվե» Իտալիան կառուցում է լողացող հիբրիդային էլեկտրակայան Գրիգոր Դանիելյանի որդուն հիվանդանոց են տեղափոխել Հետքա՞յլ՝ ԵՄ անդամության դիմումի հարցում Կրոկուսի վրա հարձակում գործած ահաբեկիչները գտնվել են թմրանյութի ազդեցության տակ Հայտնի է՝ ով է ճանաչվել Լա Լիգայի՝ մարտ ամսվա լավագույն մարզիչ Շղթայական ավտոմեքենաների ջարդ Երևանում. 12-ամյա երեխան ու նրա մայրը տեղափոխվել են հիվանդանոց Երբ ռուսական ռազմաբազան դուրս գա, Հայաստանը չի հետաքրքրի ոչ մեկին. Արշակ Կարապետյան Վարչախմբի թիրախում հաջորդը ռուսական ռազմակայանն է Չեմ զարմանա, եթե Փաշինյանը սա կարդա և իր հերթական տիկ-տոկյան լայվի ժամանակ հպարտությամբ պատմի երեխաներին, որպես «խաղաղության» մասին բարի հեքիաթ. ՉալաբյանՈւ՞մ է մեղադրում Անդրանիկ Քոչարյանը Գագիկ Սուրենյանը սպասված նորություն է հայտնել Ազատության, անկախության և բարգավաճման խորհրդանիշ արձանը, ամերիկացիների դժվարին նվիրատվությունն ու Պուլիտցերի զայրույթը. «Փաստ»2 զոհ, 7 վիրավոր. վթար Մարգարա-Վանաձոր-Տաշիր ճանապարհին Փաշինյան-Բլինկեն-Ֆոն դեր Լեյեն հանդիպումը չի կարող հանգեցնել էսկալացիայի. Պետքարտուղարությունը՝ Բաքվին ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (28 ՄԱՐՏԻ)․ Առաջին անգամ հիդրոպլանի փորձարկում, լվացքի մեքենայի արտոնագրում. «Փաստ»Բաց դռների օր` ԶՊՄԿ-ում (տեսանյութ) Ո՞րն է ԵՄ իրական առաքելությունը Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանին. «Փաստ»Գործող իշխանությունների դեմ արդյունավետ պայքար մղելու համար անհրաժեշտ է հանրության լայն շերտերի համախմբում. Արշակ Կարապետյան «Հայաստանը ԱՄՆ-ի ուշադրության կենտրոնում է՝ որպես ամերիկյան նպատակներն առաջ մղելու պոտենցիալ հզոր լծակ». «Փաստ»Նիկոլն ամեն ինչ հասցրել է ձախողման եզրին. Արտակ Զաքարյան «Կենսուրախ էր, խղճով, խելացի ու հայրենասեր». Արեն Մալաքյանն անմահացել է 2022 թ. սեպտեմբերի 13-ին Սոթքի զորամասի պայթյունի ժամանակ. «Փաստ»Պատվավոր հյուպատոսների տրանսպորտային միջոցներին հատկացվելու են «H» տառը պարունակող կարմիր հիմնագույնի համարանիշեր. «Փաստ»Վեցամյա ավերումներն ու «կկվի կանչելու» ժամանակը. «Փաստ»Ինչո՞ւ են հիմնավորում միշտ այն, ինչը վնասում է Հայաստանի անվտանգության շահերին. «Փաստ»«Կոռուպցիան այսօր իր սարդոստայնով տարածված է ամեն տեղ». «Փաստ»Հասարակության վրա փորձում է վախ ծախել. «Փաստ»Ուղարկում է մարդկանց հետ «խոսելու». «Փաստ»Ինչո՞ւ չի կազմակերպվել Վրաստանի վարչապետի հանդիպումը Կաթողիկոսի հետ. «Փաստ»Էլ ճանապարհ սարքելն ո՞ւմ է պետք. «Փաստ»Արդեն կես տարի է՝ Ռուբեն Վարդանյանը ապօրինի բանտարկված է Բաքվի բանտում․ «Ապրելու երկիր»Գնել Սանոսյանը դժվարացավ պատասխանել ԱԺ պատգամավոր Դավիթ Դանիելյանի հարցին, թե երբ կավարտվի Շուռնուխ գյուղի տների շինարարությունըՄալաթիա Սեբաստիայում բացվել է 88 ցանցի հերթական սուպերմարկետը Դուք կանաչ լույս վառեցիք Արցախի հայաթափման համար. ՇարմազանովՔուչակ գյուղի վերջնամասում մեքենաներ են բախվել․ կա զոհ և 6 վիրավոր Ադրբեջանը չի մասնակցի Երևանում սամբոյի աշխարհի գավաթի խաղարկությանը Fastex-ը շարունակում է Web3 տեղեկատվական հանդիպումների շարքը Հայաստանի բլոկչեյն էմբասիում Արդարի դար չէ, ՈՒժեղի դար է Ընկերությունը կարևորում է նման ճանաչողական այցերը՝ ծանոթացնելու հանրությանը երկրի տնտեսության հենասյուն հանդիսացող որոլտին, ներկայացնելու իրական խնդիրներն ու ձեռքբերումներըԱռաջիկա օրերին օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա Տիգրան Ավինյանի շնորհավորանքը՝ Թատրոնի համաշխարհային օրվա առթիվ