«Կրտսեր դպրո­ցը դրե­ցինք մեծ ռիս­կի տակ, այս օղա­կում բաց­թո­ղում­ներ թույլ տա­լու իրա­վունք չու­նենք»․ «Փաստ»

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Ուսումնական պրոցեսը դպրոցներում մեկնարկել է: Ինչպես սպասվում էր, արդեն իսկ կան դժգոհություններ՝ կապված դիմակների, շաբաթվա մեջ հերթափոխով դասերի հաճախելու, ուսումնական ծրագիրը հիմնականում ինքնուրույն կամ էլ ծնողների օգնությամբ ուսումնասիրելու և յուրացնելու հետ: Խնդիր է նաև այն, որ եթե երեխան չի հաճախում դպրոց և որոշում է դասերը պատրաստել հեռավար տարբերակով, դպրոցը դիմում է նախարարությանը, նրան տրվում է գաղտնաբառ, որով նա մուտք է գործում համակարգ և առանց ուսուցչի օգնության ինքնուրույն ուսումնասիրում և պատրաստում է դասերը, ինչից հետո ներկայացնում է ուսուցչին:

Ինքնուրույն աշխատանքը մի կողմ, բայց կա ամենակարևոր խնդիրը. նախքան դասերը պատրաստելը, նախ նյութը պետք է խորությամբ հասկանալ, այս դեպքում բոլոր ծնողները բավարար ժամանակ, նյարդեր և, իհարկե, նաև մասնագիտական գիտելիքներ ունե՞ն իրենց երեխաների հետ դասապատրաստում անելու: Ի վերջո, խոսքը միայն տառեր սովորեցնելու մասին չէ: Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը նշում է՝ դասերի ժամանակ դիմակ դնելու խնդիրն ամենակարևորներից չէ: «Դիմակները երեխաները կրում են այնքանով, որքանով մարդիկ դրանք կրում են դպրոցներից դուրս: Այսինքն՝ բոլորս էլ տեսնում ենք, որ որոշ դեպքերում դիմակը քիթը չի ծածկում, կան մարդիկ, որոնք ընդհանրապես դրանք չեն կրում:

Ինձ թվում է, որ նույն վիճակն ունենք դպրոցներում: Հենց առաջին օրերի բազմաթիվ լուսանկարներ ցույց են տալիս, որ երեխաների մի մասը պարտաճանաչ կրում է դիմակը, մյուս մասը՝ սխալ ձևով, որոշ մասն էլ հանում է: Այսինքն՝ մարդկանց մի մասը ենթարկվում է կանոններին, մյուսներն էլ անում են այնպես, ինչպես իրենց հարմար է: Պարզ է, որ ինչ պատկեր ունենք հասարակության մեջ, նույնն արտացոլվում է դպրոցներում և դասարաններում: Իհարկե, հասկանալի է, որ դիմակն անսովոր է, անհարմարություն է ստեղծում: Իմ կարծիքով՝ սա չէ գլխավոր հարցն ու մտահոգությունը»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Խաչատրյանը: Նա ընդգծում է, որ ավելի շուտ խնդիրներ են առաջացնելու մյուս մտահոգությունները: «Այն դասարանները, որտեղ երեխաների թիվը 20-ից ավելի էր, կիսվեցին, որպեսզի քիչ երեխա գնա դպրոց և կարողանան դասարանում ապահովել տարածությունը:

Սա տեղի ունեցավ բովանդակության հաշվին, ընդ որում՝ ոչ միայն առաջին, այլ նաև մյուս՝ 7-րդ, 9-րդ դասարանների, ավագ դպրոցների դեպքում: Մեր երեխաները չունեն կարողություն ինքնուրույն սովորելու, պետք է նրանց օգնել: Այս ձևը, որ մենք ընտրեցինք, բավականին մեծ հարված է հասցնելու այն երեխաներին, որոնք տանն օգնող չունեն: Հասարակության ապահով խավն այս հարցը շատ հեշտ կլուծի, իրենք կարող են վարձել դասապատրաստողներ: Այն օրերին, երբ երեխան դպրոց չի գնում, տանը կպատրաստի տնային աշխատանքները և լրացուցիչ առաջադրանքներ կկատարի: Իսկ անվճարունակ խավը տուժելու է: Այն աշխատանքները, որ պետք է երեխան ինքնուրույն անի, ըստ էության, չի կարողանալու անել, հիմնականում շատ քիչ երեխաներ են սովոր ինքնուրույն աշխատանքի:

Այս դեպքում տուժելու է կրթության որակը: Առանց այն էլ մեկնարկային պայմանները լավը չէին, նախորդ կիսամյակն էլ, կարելի է ասել, առանձնապես հաջողություն չունեցավ, երեխաները վատ սովորեցին, եղան դեպքեր, երբ դասարանի 60-70 տոկոսը չմասնակցեց դասերին, և հիմա էլ, եթե սրան ավելացնում ենք այն, որ հույսը դնում ենք երեխաների ինքնուրույն աշխատանքի վրա, իհարկե, ակնկալվում է բովանդակային հետընթաց»,նշում է մեր զրուցակիցը: Խաչատրյանն ասում է՝ այստեղ առաջ է գալիս հաջորդ հարցը՝ իսկ ի՞նչ կարելի էր անել: «Չէին կարող թույլ տալ, որ երեսուն հոգի նույն դասարանում դաս անեին, շնչելու տեղ չլիներ, և եթե մեկի մոտ վարակ լիներ, մնացած երեսունը կարող էին հիվանդանալ:

Ես շարունակում եմ մնալ այն տեսակետին, որ գուցե պետք էր բացեինք միայն 1-6-րդ դասարանները հնգօրյա ռեժիմով: 7-րդ դասարանից բարձր դասարանները սովորեին հեռավար տարբերակով: Սա իմ առաջարկած այլընտրանքային տարբերակն է, այս փուլում ամենաշատը պետք է մտածենք 1-6-րդ դասարանների մասին: Ինչո՞ւ, որովհետև այստեղ երեխաները դեռ նոր-նոր սկսում են սովորել, հետ մնալը, բացթողումները կարող են շատ թանկ արժենալ: 7-րդ դասարանից սկսած որոշվում է, թե ովքեր են սովորող և ովքեր են այլևս «հույսը կտրել»: Ցավոք, այդտեղ շատ բան չենք կարող փոխել: Հիմա այս մոտեցմամբ կրտսեր դպրոցը դրեցինք մեծ ռիսկի տակ, այս օղակում իրավունք չունենք բացթողումներ թույլ տալ:

Եթե երեխան տառերի, կարդալու, թվերի հարցում բազային գիտելիքներում բացթողում ունեցավ, վաղը նա չի կարողանա ո՛չ պատմություն սովորել, ո՛չ էլ քիմիա: Այստեղ ինչ-որ իմաստով պետք է ընտրություն կատարեինք, թե որ խումբն է մեզ համար կարևոր: Այդ ընտրությունը չարեցինք, բոլորին դրեցինք մեկ հարթության վրա, և հիմա ունենալու ենք մի վիճակ, երբ ամենաշատը տուժելու է հասարակության անապահով խավը: 1-4-րդ դասարանները շատ կարևոր են, երեխաները ոգևորված սովորում են, 7-8-րդ դասարաններում աշակերտների՝ լավագույն դեպքում 20-30 տոկոսն է սովորում: Խոսքը սովորական դպրոցների մասին է, հայտնի դպրոցներում իրավիճակն այլ է»,եզրափակում է Սերոբ Խաչատրյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Հայաստանի և Ադրբեջանի օդային սահմանի որոշ կետեր փակվել են Ալիև, բարի գալուստ դժոխք. Էն որ գրել էի վաղը այսօր եղավ Հակառակորդը հարավային ուղղությամբ՝ Խուդաֆերինի ջրամբար, մեծ կորուստներ կրելով նահանջում է Վաղը, որ իմ եղբայրներն ու քույրերը նորից անցնեն հարձակման, շատերդ ամաչելու եք այս տրամադրությունների համար. Արծրուն Հովհաննիսյան Արցախում հայկական ուժերի խոցած թուրքական Bayraktar TB2 մարտական ԱԹՍ-ի ընդհանուր աշխատանքը կազմել է 31 ժամ Հրապարակվել է Արցախում հերոսաբար զոհված մեր 43 հերոսների անունները Զինվորագրված հերոսների մարզումները՝ ռազմաճակատ մեկնելուց առաջ /տեսանյութ/ Հրդեհ՝ Սարուխան գյուղում Այս կռվում թող մեզանից ոչ ոք չպակասի. «Հաղթենք ու ապրենք հանուն հայրենիքի». Արման Վարդանյան 50 զոհ, 5 ԱԹՍ, 10 զրահատեխնիկա, 1 ինքնաթիռ. Հակառակորդի կորուստների վերաբերյալ վերջին տվյալները Արկադի Ղուկասյանը և Բակո Սահակյանը դուրս եկան Նիկոլ Փաշինյանի հետ հանդիպումից. 168.am ՌԴ-ն Ճապոնական ծովում զորավարժությունների ժամանակ թևավոր հրթիռներ է արձակել Ընտրածդ բարձունքը շատ-շատ հեռացրեց մեզ Սամ ջան, ա'յ «Պստիկ Կամանդիր ջան». Արմինե Պողոսյանը՝ զոհված Սամվել Մանասերյանի մասին Օդային տագնապները տրվում են, որպեսզի զգոն լինենք. ԱԻ նախարարի տեղակալ Բաքուն չլսեց Լավրովին ու Շոյգուին, կլսի՞ Պոմպեոյին ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ․ Ինչ է լինելու արդեն ներկրված թուրքական ապրանքի հետ. Մհեր Գրիգորյանը նոր նախագծից մանրամասներ է հայտնում 7,5 բալ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել Ալյասկայի ափերի մոտ Վեհափառ Հայրապետի օրհնությամբ Արցախ է բերվել Հայոց Բանակի Աշոտ Երկաթի Խաչը, որի մեջ զետեղված են Հայոց պետականության պաշտպանները /լուսանկարներ/ Հյուսիսային թևում հակառակորդը կիրառում է ավիացիա և հրետանի, հարավային ուղղությամբ ինտենսիվ ծանր մարտերը շարունակվում են. Արծրուն Հովհաննիսյան
website by Sargssyan