Ереван, 27.Апрель.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Создание Трибунала Армянского Национального Достоинства является необходимостью: Аршак Карапетян Что случилось с вопросом «Общественного трибунала национальной гордости»? Будет ли Аршак Карапетян последовательным? «Паст» Ucom обеспечил бесплатным интернетом четыре остановки в общинах Иджевана Движущая часть Общественного трибунала национальной гордости уже приведена в действие: Аршак Карапетян Еще одна пощечина Пашиняну от его «любимого» Запада: «Паст» Аршак Карапетян заявил о начале акций неповиновения Единственный вариант не выполнять требования Турции и Азербайджана – избавиться от режима Пашиняна: Аршак Карапетян ВТБ (Армения) обновил линейку вкладов для населения Ситуация, сложившаяся в Тавуше, является следствием ошибок, допущенных Пашиняном на дипломатическом поле: Аршак Карапетян Руководители сел Тавушской области встретятся с Мгером Григоряном в Ереване


«Երթևեկությունը փորձադաշտ չէ, շատ հարցեր կապված են մարդկային կյանքերի հետ». «Փաստ»

Интервью

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

«Այս իշխանություններում վարորդների շահերը պաշտպանող որևէ ներկայացուցիչ՝ պատգամավոր կամ քաղաքական գործիչ չունենք: Կան մարդիկ, որոնք ինչ-որ նախագծերով զբաղվում են, փորձում են ինչ-որ հարցեր լուծել, մի մասը՝ օբյեկտիվ, մյուս մասը՝ սուբյեկտիվ: Բայց խնդիրն այն է, որ իրենք չեն շարժվում հիմնավորված փաստերով: 

Վերցնում են խնդիր, դրան լուծում են տալիս մի քանի կարծիքի, սեփական համոզմունքի, ոչ հիմնավորված փաստերի հիման վրա, այսինքն՝ շատ սուբյեկտիվ են մոտենում հարցերին: Մեզ հետ քննարկումներ երբեմն լինում են, բայց շատ նեղ և անձնական մակարդակի վրա, մինչդեռ հանրային կազմակերպված քննարկումներ կամ էլ հարթակներ չկան: Բայց շատ հաճախ օգտվում են այն քննարկումներից, որոնք մենք ենք ծավալում համացանցում այս կամ այն հարցի շուրջ, ծանոթանում են կարծիքներին, տեսնում են` ինչ ռիսկեր կան, այսպես ասեմ՝ գալիս, «թաքուն աչքով են անում» և գնում: 

Բայց այն, ինչ իրենցից ակնկալում էինք, այն, ինչին համարյա հասել էինք հանրապետականների իշխանության ժամանակ, այդ ամենը չկա, գոյություն չունի: Էլ չեմ ասում այն մասին, որ ճանապարհային ոստիկանությունն ընդհանրապես փակվել է իր կառույցի մեջ: 

Ինձ նաև բարկացնում է այն, որ գոյություն ունեն, գուցե կոպիտ հնչի, «գրպանի» ակտիվիստներ, որոնք ցանկացած հիմարություն կարող են լոբբինգ անել՝ առանց հիմքերի ու քննարկումների»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է «Վարորդի ընկեր» իրավապաշտպան ՀԿ-ի փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը, ում հետ զրուցել ենք նախատեսվող և վարորդների շահերին անմիջականորեն առնչվող փոփոխությունների մասին: 

Հուլիսի 18-ից Երևանի բոլոր փողոցներում ահմանված առավելագույն արագությունը համատարած դառնում է 60 կմ/ժ։

«Այս հարցն իրականում չարժի այն աղմուկը, որը բարձրացել է: Իհարկե, մարդիկ ճշմարիտ են ասում, որ փողոցներ կան, որոնք բնակավայրերի հետ ընդհանրապես առնչություն չունեն: Կարծում եմ՝ օբյեկտիվ քննադատություն այս դեպքում անում են այն մարդիկ, որոնք հարց են բարձրացնում՝ կատարվե՞լ են հաշվարկներ, մոնիտորինգ, այդ փոփոխությունն արվո՞ւմ է ինչ-որ հարց լուծելու համար: 

Եթե այդպես է, ինչու ոչ ոք չի բարձրաձայնում այդ մասին, որտեղ են այդ տվյալները, որտեղ է վիճակագրությունը: Առհասարակ, ճանապարհային ոստիկանության կողմից փորձնական փոփոխություններ կատարելը շատ վատ քաղաքականություն է: Մեր քաղաքի երթևեկությունը փորձադաշտ չէ, որ ինչ-որ բաներ փորձեն, ի վերջո, շատ հարցեր կապված են մարդկանց կյանքի հետ: Պետք է ոչ թե փորձնական ինչ-որ փոփոխություններ կատարել, այլ ճիշտ ու հստակ հաշվարկներ»,-ասում է Դավիթ Պեդանյանը:

Շրջակա միջավայրի նախարարությունն առաջարկել է փոփոխություններ կատարել վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում և տուգանել այն վարորդներին, որոնք առանց կատալիզատոր կամ անսարք չեզոքացման համակարգով մեքենա կվարեն: Քաղաքացիները կտուգանվեն 300000, իսկ պաշտոնատար անձինք՝ 500000 դրամով։

Այս առումով Պեդանյանի կարծիքը հետևյալն է. «Նախագիծը վերաբերելու է 2020 թվականից ներմուծված մեքենաներին, կարծում եմ՝ ժամկետների հետ կապված այլ հստակեցումներ ևս կլինեն, այդ դեպքում խնդիրներ չեն առաջանա: 

Հաշվի առնելով ԵԱՏՄ համաձայնագրի հետ կապված թանկացումները և այլն, մեքենաների ներմուծումների քանակը շատ կտրուկ իջավ, և այդ նախագծի նպատակն արդեն դառնում է ոչ թե բնապահպանական առկա աղետի դեմ պայքարելը, այլ ուղղակի ավելի սրացումները կանխելը: Ընդհանուր առմամբ, վատ բան չեն անում: 

Ուղղակի այստեղ այլ խնդիր կա՝ վարորդները գույքահարկի հետ միասին բնապահպանական հարկ են վճարում, որը ինչ-որ տարօրինակ կերպով է հաշվարկվում՝ կախված մեքենայի ձիաուժերի քանակից և այլն: Ավելի լավ է կարգավորումները սկսել դրանից, որպեսզի ճիշտ հարկում իրականացվի՝ կախված մեքենայի վառելիքի տեսակից, արտանետումների քանակից, այսինքն՝ մեքենայի մաշվածության չափից և այլ գործոններից, այլ ոչ թե ձիաուժից, որն ընդհանրապես կապ չունի արտանետման չափի հետ»: 

Մայթերն ու բակերն ազատել «Վաճառվում է» ցուցանակով մեքենաներից. հնարավո՞ր է սա:

«Այս հարցում լուծում չի լինելու: Եթե հավելյալ ինչ-որ ուժային ռեսուրսներ տրամադրվեն, որոնք կսկսեն վերահսկողություն իրականացնել, միգուցե ինչ-որ բան փոխվի: Այստեղ խնդիրն այլ է: Եթե ՃՈ-ն այդ կայանված մեքենաները տարբերելու է ինչ-որ գրառմամբ՝ վրան գրված գնով կամ հեռախոսահամարով, ապա վարորդներն ուղղակի վաճառքի մասին տեղեկատվությունը կտեղափոխեն առցանց հարթակ և կշարունակեն կայանել իրենց մեքենաները նույն վայրերում: Խնդիրը կլուծվեր, եթե առաջարկվեր կոնսենսուսային տարբերակ:

 Բացի նրանից, որ արգելեին մեքենաների կայանումը բակերում և փողոցների մայթերին, ինչ-որ գրավիչ առաջարկ արվեր վարորդներին, օրինակ՝ կա ինչ-որ ազատ տարածք, որը կոնկրետ ժամկետով տրամադրվելու է նրանց: Այստեղ կա խնդրի երկրորդ կողմը՝ մեքենաներ ներմուծողները, վաճառողները հնարավոր բոլոր լիմիտները գերակատարեցին, եթե պահանջարկ կար այսքան մեքենայի, իրենք դրանից 10, նույնիսկ 100 անգամ ավելի մեքենա բերեցին Հայաստան, իսկ դրանք «մնալու են» երկրում, որովհետև ժամանակի ընթացքում հնանում են, պահանջարկը քչանում է, մյուս կողմից, եթե պարզ ասենք, ղազախները այլևս չեն գալիս և գնում այդ մեքենաները, արտահանումը Հայաստանից վերացավ: 

Մեքենաների քանակն էլ այժմյան պահանջարկից մի քանի անգամ ավելի է: Թե այդ մեքենաները որտեղ կայանված կլինեն, դա էլ այսօրվա քաղաքային իշխանությունների որոշելու հարցն է: Եթե գտնվի կոնսենսուսային տարբերակ, ապա հարցի լուծումն ավելի իրատեսական կլինի»,-նշում է Դավիթ Պեդանյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

Создание Трибунала Армянского Национального Достоинства является необходимостью: Аршак Карапетян Что случилось с вопросом «Общественного трибунала национальной гордости»? Будет ли Аршак Карапетян последовательным? «Паст» Idram и IDBank - участники фестиваля Career City FestUcom обеспечил бесплатным интернетом четыре остановки в общинах Иджевана Движущая часть Общественного трибунала национальной гордости уже приведена в действие: Аршак Карапетян Еще одна пощечина Пашиняну от его «любимого» Запада: «Паст» В Дубае 23-24 апреля проходит международный бизнес-форум "Мир возможностей"Аршак Карапетян заявил о начале акций неповиновения Единственный вариант не выполнять требования Турции и Азербайджана – избавиться от режима Пашиняна: Аршак Карапетян ВТБ (Армения) обновил линейку вкладов для населения Ситуация, сложившаяся в Тавуше, является следствием ошибок, допущенных Пашиняном на дипломатическом поле: Аршак Карапетян Заявление о внутренней ситуации в Армении Руководители сел Тавушской области встретятся с Мгером Григоряном в Ереване Дэвид Бекхэм подал в суд на актера Марка Уолберга, требуя возмещения в $10 млн Сельчане продолжают блокировать участок Киранц-Воскепар межгосударственной дороги Армения-Грузия Рейсы в Ереван и из Еревана задерживаются из-за работ на взлетно-посадочной полосе Фоден назвал свою символическую сборную Премьер-лиги всех времен Представители Греции и Турции обсудят меры укрепления доверия на встрече в Афинах Сеул сообщил о запуске КНДР ракеты в направлении Японского моря Участок Киранц-Воскепар межгосударственной дороги Армения-Грузия остается закрытым Создавшаяся ситуация – результат ошибок Никола Пашиняна։ это дипломатический нонсенс: Аршак Карапетян ,,Паст’’:то о чем говорили члены партии ,,Гражданский договор’’ и что было сделано диаметрально противоположно: 20 примеров .Допущение ошибки на дипломатическом поле может стать фатальным, особенно для Армении: Аршак КарапетянКешбэк до 10% от GetTransfer с картами IDBankРеальные политические причины «форсажа» Запада в региональных процессах. Действующая власть серьезно обеспокоена политической заявкой Аршака Карапетяна Я не видел ни одного турка, которого назовут армянином, и он не обидится на это: Аршак Карапетян Карта Amio Visa Signature. Когда возможности безграничны Пашинян идет в совершенно противоположном направлении, подвергая Армению новым опасностям: Аршак Карапетян Кешбэк до 1% при оплате картами IDBank-а на Wildberries Скрещивание властей и криминала является ярким проявлением авторитаризма. Общенациональное движение «Единство» ВТБ (Армения) выступил главным партнером фестиваля ARMMONO Ему нужны люди, которым скажет – вы виноваты. Наши шаги являются неожиданностью для власти, мы готовы пойти на любой шаг ради нашей государственности։ Аршак Карапетян План Пашиняна, за который проголосовал народ Армении, полностью провалился, обещания не были выполнены: Аршак Карапетян Ucom продолжает модернизацию сетей Ось Армения-Россия-Иран имеет для Армении важнейшее значение։ Аршак Карапетян Во время показа мод в Загребе модели вышли на сцену с кулонами армянского дизайнера Партия «Всеармянский фронт» имеет возможность обеспечить серьезное политическое представительство на политическом поле. Сын певицы Жасмин женился на 25-летней фигуристке Еве Хачатурян Молодые боксеры Армении на чемпионате Европы завоевали 5 медалей В Мехико при крушении вертолета погибли три человека Любовный гороскоп на сегодня 15 апреляВ центре Саратова подрались мигранты: их переехал автомобиль Обещанная поддержка ЕС и США может предоставить Армении новые экономические возможности: анализ экономиста Надеюсь, что Европа в будущем будет рассматривать Армению как часть европейской цивилизации: депутат Парламента ШвецииВ Тегеране возобновили работу аэропорты имени имама Хомейни и Мехрабад Президент Казахстана прибыл с официальным визитом в Армению Предложение Аршака Карапетяна грозит нарушить покой действующих властей ,,ПАСТ'': Армения на пороге потрясений: пойдет ли Пашинян на ,,конфронтацию'' сознательно?